maandag 6 mei 2013

Familie-reünie in Beijing

Donderdag 2 mei arriveerden in de zeer vroege uurtjes ( 05.45) broer, zus, moedertje en vriendinnetje Lotte in mijn stagestad Beijing...het was een blij weerzien!!
We doken de metro in op weg naar't hotel en gooiden er alvast hun bagage binnen.
Onze 10 daagse citytrip kon beginnen !
Donderdag en vrijdag moest ik nog werken, die dagen hebben we wel steeds samen ontbijt genomen en geluncht . Vanaf zaterdag 4 mei heb ik een weekje vrij :-) :-) De temperaturen zijn hier sinds vorige week van 's morgens tot 's avonds laat heel erg zomers, rond de   28 gr,dus dat is echt vakantie! Mijn familie kijkt zich de ogen uit naar mensen en gewoontes die ik al bijna normaal vind...En de Chinezen hun ogen rollen er bijna uit als ze mijn blonde moeder en broer passeren....dat is wel grappig! We bezochten al de The Tempel of Heaven,  het mooie Beihai- park ,  de authentieke Hutongs, The Lama Tempels , het business district Sinlatum  en de fake- market....Foto's volgen nog!
Gepost door: Greet Hoeylaerts
De famillie in Sanlitun village.
Chinees restaurant Meduse
Houjailou kruipunt met zich op CCTV.
Temple of heaven met de famillie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten