zaterdag 9 maart 2013

Eerste blog uit Beijing!


11:00
We rijden op ons gemak naar Brussel. Samen met ons moeke en Lotte. Daar aangekomen checken we de bagage in en doen nog een quickske (die gaat voor zijn smaak). Ik neem afscheid van mijn twee grootste schatten.
15:00
De service in het vliegtuig is heel goed. Brussel Munchen leek net een busje maar den met vluigels. In Munchen hebben we ons 3u vermaakt in de green zone.
20:00
Daarna stapten we over op het grote vliegtuig. Waar we verwend werden met lekker eten en veel drinken. Tijdens de vlucht heb ik de flim The Godfather met bami en bierke gekeken en om af te sluiten een goei coniacske.

Laura heeft ons laten weten dat we de eerste twee dagen op hotel zullen zitten. Maandag zullen we naar ons appartement gaan en kennis maken met onze werkgever.
03:00
Slapen was vrijwel onmogelijk. Mijn body is al compleet in de war want het is licht nu. En het ontbijt wordt geserveerd in het vliegtuig.
05:00
Motor geluiden veranderen en we minderen hoogte! We gaan beginnen met landen. Als we onder de 1000 meter zakt begint het vliegtuig een ware joyride. Ik voel mijn bloed wegtrekken. En mijn maaginhoud wil eruit. Nog 100m zakkebn en we zijn er! Opeens trekt het vliegtuig terug op tot 2000 meter. De landing werd geannuleerd en mensen rond ons begonnen over te geven. De volgende 40 min waren hels maar ik heb mijn maaginhoud kunnen bedwingen en na  een extra rondje zijn we toch geland.

Eens aangekomen op het vliegveld heeft Yin ons naar de jeugdherberg gebracht.

3 opmerkingen:

  1. Amaai Toon, al spannend nog voor je voet gezet hebt in China. We wensen je heel veel succes toe en een leerrijke tijd in Beijing. Grtjs tante Viv en nonkel Remy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Toon

    je hebt precies al heel wat meegemaakt. het is wel leuk om je verhalen zo te lezen.
    en nog veel plezier in het verre CHINA.
    ching chang chong ( = groetjes van THijs,Wout,An en Luc );-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "ik neem afscheid van mijn twee grootste schatten" *smeltensnifzoschattig*

    BeantwoordenVerwijderen